03 November 2011

Alpaca

Raya aji yang mendatang ni selain kepala lemang, harap harap ada orang kampung gua buat korban mende ni. Gua perati perati nampak macam empuk je daging dia.

Kalau bagi ke gua suruh sembelih ni sampai ke petang jugek mencari urat merih.



Notabaran: Gua ingat nak bukak semula ruangan surat macam itu hari. Kalau berani hantar la satu dua surat ke e-mel gua.

26 ulasan:

Darus Interferon berkata...

menatang ni suka meludah

StingRay berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
OrangAkaun K berkata...

apa ni?
sepupu zirafah?

lara_nur berkata...

jangan laa kutuk dia. dia meludah kalau orang kacau saja. self defense. kan comel tu

Tanpa Nama berkata...

kan ak da bgtau haritu. biar aje org komen. nampak meriah sikit blog. baru mcm hidup. ni kau tulis benda best, pastu orang baca, pastu pendam dalam hati. dapat apa?

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

Dapat pendam laa. Itu pun tak boleh jawab sendiri.

Fahmi Ismail berkata...

Llama ni buat gulai masak kawah layan jugakk...sekilo berapa hang tolak Pipi?

karl berkata...

ni bukan alpaca, ini llama. alpaca badan rendah je.

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

Peduli apa aku

Mr. Putra @ PONG berkata...

ini unta padi...

mirul berkata...

alpaca ni banyak dekat sekitar temerloh.

boleh jadi binatang ni ade hidup secara liar.

Alkisah berkata...

comel menatang nie.. gua mau bela sekor..

Dr. Ben berkata...

sama spesies dengan menatang ni ke http://krenmaut.blogspot.com/2011/06/farmers-market.html

Hidemichi berkata...

Gua tau binatang ni... Ni Zirafah yang berbulu dgn lu bai!

d_yanz berkata...

comel binatang nih. sama comel dgn dgn rupa terbaru blog nih. :))

missnadira berkata...

finally...comment box..:P
and kenapa tukar bear? mana kulit tenggiling hijau??

StingRay berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mat berkata...

prolifik pula brader ni. Ada can nak baca rokes 2 nampak gayanya.

aji berkata...

gua baran ni.
gambar patung patung kat tepi kiri kanan ni menggangu pembacaan dan penulisan komen lu tau tak?
tengok sampai gua mengeja pun jadi tak betul!

mcphisto berkata...

ouk try cari kt zoo lepeh...
ari tu kaweh ade nampok budok majlis bagi makan kat natang ni

Nizam berkata...

Comeinye

se7en berkata...

mcm kambing boer kacuk dgn anjing poodle jer...

oni berkata...

menatang ni kalau buat bela2 lu rasa dia nak tak?

StingRay berkata...

Simbah kicap,terus jadi art.

Melorian berkata...

menatang ni la kawannya jimmy neutron yg gemuk tu obses sangat. coman rupa2nya.

Lady Windsor berkata...

Kaki menatang ni macam kaki orang...