08 November 2011

Fakri Saarani

Sudah sudah la main bola, Fakri. Bawak bawak la berenti. Ajak kawan kawan lain bersara sekali.

18 ulasan:

mirul berkata...

macam biasa.
malaysia main merapu.

bangang.

Lady Windsor berkata...

Main macam x dak telur...

Nur Aizureen Md Zahir berkata...

hampeh ! kita yg menengok lagi semangat dari depa maen :P

Sam Banjamin berkata...

kah.. kah.. kah.. padat!

Berto berkata...

Suruh Fakri ajak Wilca tu bersara skali. keh keh

Bobo Brazil berkata...

elok juga bersara..

Emmett berkata...

Cuba sebut nama dia betul-betul Fak-ri.

Sebut lagi Fak-ri. Lagi Fak-ri. Lagi sekali Fak-ri.

Macam apa?

Arai Lekir berkata...

gua optimis dan tiada ragu-ragu malaysia bakal dapat emas..

fndrocka berkata...

gua optimis dan tiada ragu-ragu malaysia bakal dapat emas.

mat tom berkata...

kalo si fakri ajak member dia dlm gambor tu mmg lingkup arsenal

alepridz berkata...

banggang abadi

biase je berkata...

tak baik kutuk fakri mcm tu . da takde rezeki dy nk score wehh . support la skit team mlysia . tao mngutuk je ! korg tu ntah reti main bola ke tak . ckp je lebih !

Tanpa Nama berkata...

xelok ckp cm 2,,at least dia dh wt yg trmampu dan trbaik utk Msia..yg kutuk2 tu p try main nk tgk kaki bangku atau x..

Tanpa Nama berkata...

yg kutuk Fakri semua tak tau berterima kasih. dialah yg menjaringkan gol kemenangan hg team Malaysia layak ke final Sea Games. Sabar Fakri dan teruskan khidmat anda. Terima kasih byk2....anda boleh!

HAR berkata...

Fakri boleh, kami sokong anda! Besar jasa anda kpd negara!

peminat tegar TRG berkata...

Team Malaysia masih memerlukan khidmat anda. Pedulikan komen2 yg merapu. Bgtlah mentaliti peminat bole sepak yg perlu diubah. Apb menang disanjung, apb kalah dikutuk! Perggggh..teruskan perjuangan anda. Fakri boleh!

-MsGoodNite- berkata...

Gua tak tengok semalam. Diorang cakap main macam lahanat. Sib baik gua tak tengok. Kalo tak lagi teruk kena carut.

Tanpa Nama berkata...

nasib baik ada Fakri..klo tak semua orang hilang punca.. lalalala.. aku tak kisah pun..Sebab aku dok fikir pasal Bakri!